پرینازپریناز، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
پریمهرپریمهر، تا این لحظه: 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان افسانهمامان افسانه، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ پریناز و پریمهروبلاگ پریناز و پریمهر، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آلبوم خاطرات پریناز و پریمهر

نازتو کم نکن خودم همشونو مشتاقانه خریدارم جان مادر❤

1398/3/21 20:43
30 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی ها یک جور عجیبی دلنشینن
یک جور عجیبی دل میبرن
قلب من بیرون از تنم
یک جور عجیبی عاشقتم
دلبریتو اصلا هم کمترش نکن
نازتو کم نکن
خودم همشونو مشتاقانه خریدارم جان مادر❤
#پریناز #پرنسس_مامان_و_بابا👑 #عشق #قلب #دلبری #دلنشین #استودیو_خونه😊 #سوژه #عکاسی📷

پسندها (1)

نظرات (1)

معصومه باروئیمعصومه باروئی
11 خرداد 02 20:45
من به فدات پریناز قشنگم😚😍❤ آخه چقدر تو عشقی ❤❤❤❤❤❤❤❤ فداتشم من آخه دلبرجان جانان❤💙💚💛💜💖
مامان افسانه و بابا محسن
پاسخ
خدا نکنه،خیلی خیلی ممنون از محبتت مهربونم🌹🌹🌹🌹🌹