پرینازپریناز، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
پریمهرپریمهر، تا این لحظه: 8 ماه و 1 روز سن داره
مامان افسانهمامان افسانه، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره
بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگ پریناز و پریمهروبلاگ پریناز و پریمهر، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آلبوم خاطرات پریناز و پریمهر

تولد بابا محسن🎂🎁

1398/5/29 22:34
100 بازدید
اشتراک گذاری

مرد من ۳۲ سالگیت مبارک...الهی که سایه ات از سر منو دخترمون کم نشه...از خدا میخوام قلب مهربونت همیشه پر از شادی و عشق باشه... قدر وجود نازنینت رو میدونم و از خدای مهربونم ممنونم که منو لایق با تو بودن دونست و تقدیرمون رو با هم گره زد... من و پریناز به وجودت افتخار میکنیم...تو برای من بهترین همسر و برای پریناز بهترین و خوش قلب ترین پدری...بمون برامون مهربونم
زمینی شدنت مبارک عشق من
#تولد #تولدت_مبارک #عشق_جانم❤️

اینم کیک پختن نفس جان برای تولد باباجونش

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان اعظممامان اعظم
11 خرداد 02 22:37
تولدشون مبارک افسانه جان. تولدتون مبارک باشه.امیدوارم همیشه شاد باشید و در کنار خانواده
مامان افسانه و بابا محسن
پاسخ
 ممنونم عزیز دلم 😙😙💖💗💖💗  ممنونم . 😊😊
بابا مجتبیبابا مجتبی
11 خرداد 02 22:37
👌👌👌🌺🏵️💐🌹 تولدت مبارک داداش گلم 😍👌🌺🏵️💐🌹
مامان افسانه و بابا محسن
پاسخ
💐💐💐💐💐 مرسی داداشی مهربونم
زینبزینب
11 خرداد 02 22:38
تولدتون مبارک پسر عمه. ان شاءالله سالم و سلامت و شاد در کنار خانواده ی قشنگتون باشید
مامان افسانه و بابا محسن
پاسخ
مرسی دختر دایی
محسن پیرزادهمحسن پیرزاده
20 اسفند 02 20:04
همین طور پر رنگ در زندگی من بمان برای آن روزها که دستانم ازشدت پیری به لرزه خواهند افتاد، دستان تو را برای لمس می خواهم برای آن روزها که سوی چشمانم رو به اتمام باشد، تو تنها تصویر مقابل دیدگانم باش ، برای ابدیت برای تمام خنده های از ته دلم... تا همیشه کنارم بمان❤️❤️❤️
مامان افسانه و بابا محسن
پاسخ
تولد تو تولد منه چون وقتی تو میای من زندگی میکنم❤️❤️❤️
محسن پیرزادهمحسن پیرزاده
20 اسفند 02 20:06
کیف میکنم وقتی دستات اینقدر کوچولوی و این همه تمیز و بادقت کار انجام میدی😘😘😘
مامان افسانه و بابا محسن
پاسخ
کدبانویی واسه خودش😀😀💖💖💖💖
مامان معصومهمامان معصومه
20 اسفند 02 20:06
ماشاءالله
مامان افسانه و بابا محسن
پاسخ
ممنونم💐💐💐
مامان زهرهمامان زهره
20 اسفند 02 20:08
فدای کیک پختنت نفس عمه😘😘
مامان افسانه و بابا محسن
پاسخ
مرسی عمه جووونی😘😘😘