پرینازپریناز، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
پریمهرپریمهر، تا این لحظه: 8 ماه و 5 روز سن داره
مامان افسانهمامان افسانه، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ پریناز و پریمهروبلاگ پریناز و پریمهر، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

آلبوم خاطرات پریناز و پریمهر

همین که کنارم باشی امن میشود دنیا......

1398/1/10 17:37
24 بازدید
اشتراک گذاری

همین که کنارم باشی...
امن میشود دنیا...
کنارت زمان طلا میشود،
کنارت دنیا محتاجِ جمله یِ دوستت دارم میشود،
کنارت حالِ من دیوانه خوب میشود
کنارت جهانم جورِ دیگریست...
قانونش را چشمانت مینویسد
و من کنار تو و چشمانت
قانون مند ترین آدم دنیا خواهم شد!... #پریناز #عشق_مامان #نفس_بابا #پرنسس #عشق_جان #دلبرجانان #جان_جانان #۳۱ماهگی #زندگیم #دنیام #بهشتم #فرشته #ماشاالله_لاحول_و_لاقوه_الا_باالله_العلی_العظیم

هزار گل اگرم هست,
هر هزار تویی
‍‍گل اند اگر همه اینان,
همه بهار تویی
#پریناز #عشق_مامان #نفس_بابا #پرنسس #عشق_جان #دلبرجانان #جان_جانان #۳۱ماهگی #زندگیم #دنیام #بهشتم #فرشته #ماشاالله_لاحول_و_لاقوه_الا_باالله_العلی_العظیم

من، شما را
به اندازه‌ قاطعیتی که مانندش را
در تمام عمرم نداشته‌ ام
دوست دارم!
و شما
به اندازه‌ تمام باید هایی که در طول زندگیتان
هرگز نشنیده‌ اید
به این دوست داشته شدن محکومید !
#عشق #زندگی #نفسم #خانواده_دوست_داشتنی_من #عاشقانه

پسندها (1)

نظرات (1)

معصومه باروئیمعصومه باروئی
11 خرداد 02 17:45
😍😍😍