پرینازپریناز، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
پریمهرپریمهر، تا این لحظه: 8 ماه و 4 روز سن داره
مامان افسانهمامان افسانه، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ پریناز و پریمهروبلاگ پریناز و پریمهر، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

آلبوم خاطرات پریناز و پریمهر

تو رحمت کاملی❤️❤️❤️

1397/11/1 13:18
34 بازدید
اشتراک گذاری

کنارم که هستی

زمان هم مثل من دستپاچه می شود

عقربه ها دو تا یکی میپرند

اما همین که میروی .....تاوان دستپاچگی های ساعت راهم من باید بدهم

جانم را میگیرند ثانیه های بی تو ....!

دردانه ی زیبایم،عزیزتر از جانم پاره ی تنم دوستت

دارم

صدای دلنوازت را،نگاه های معصومانه ات را،شیطنت های کودکی ات

را،اشکهای بی کینه ات را،دل پاک و مهربانت را همه و همه را دوست دارم

میدانی....

تو مژدگانی تمام مهربانی های عالمی تو ارزنده ترین هدیه ی خدا بر روی

زمینی و در یک کلام

تو رحمت کاملی❤️❤️❤️

خبر داری که شهری روی لبخند تو شاعر شد ؟

چرا این گونه، کافرگونه، بی رحمانه می خندی ؟

معذرت عرض کوچکی دارم

عینکت نظم فصل را برهم زده جانم

میشود از چشمانت برداری؟

چقدر شما دلبری بلدی خانم

میشود دست برداری؟

با عینک جدید خودت .....

....چقدر قشنگ تری خانم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)