پرینازپریناز، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
پریمهرپریمهر، تا این لحظه: 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان افسانهمامان افسانه، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ پریناز و پریمهروبلاگ پریناز و پریمهر، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آلبوم خاطرات پریناز و پریمهر

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم❤️

1397/8/9 18:01
43 بازدید
اشتراک گذاری

دوست داشتنتان بزرگترین نعمت دنیاست مرا شاد

میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم.....❤️❤️❤️

دخترک زیبای من ....آرزو دارم بزرگ شوی .... و گام به

گام تو من دوباره بزرگ شوم.... کودکی ، نوجوانی و.... تو تولد دوباره منی .... اگر

چه در ظاهر پیر میشوم....

اما تنها خدا میداند که چه حال خوشی دارم ....

کودکم آرام بزرگ شو.... تا باری دیگر با لبخند و رضایت زندگی با تو را تجربه

کنم.....

فکرکن موی تو در باد پریشان باشد

جاده و منظره و نم نم باران باشد

پابه پای من دیوانه بیایی برویم

اختیار من و تو دست خیابان باشد

می شود کافر از عشق تو مسلمان بشود

یا که کافر بشود هر که مسلمان باشد

شهر پر می شود از شاعر و دیوانه ، فقط

فکر کن موی تو در باد پریشان باشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)