پرینازپریناز، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
پریمهرپریمهر، تا این لحظه: 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان افسانهمامان افسانه، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ پریناز و پریمهروبلاگ پریناز و پریمهر، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آلبوم خاطرات پریناز و پریمهر

تولدت مبارک فرشته مهربون شهریوری من 🎂🎁

1397/6/5 16:44
59 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم داره برا مهمونای تولدش کیک میپزه 🙂❤️

چقدر زود گذشت ، 2سال،24ماه ، 730 روز

اینقدر محو در زیباییهات بودم که نفهمیدم چقدر سریع بزرگ شدی زیبای

من.دراین روزها گاهی تلخی و گاهی شیرینی بوده ولی کنار تو دنیا برایم

بهشت برین است .

زیباترین تک تک ثانیه های با تو بودن خاطرات شیرین من است .

از خدا میخواهم تک تک لحظات عمرم سرشار از با تو بودنهای مثال زدنی

باشه . اینو بدون که منو و بابا تا آخر عمر بی وقفه دوستت داریم و قلبمون

برای تو میتپه

تولدت مبارک فرشته مهربون شهریوری من

تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی

و بهترین غزل توی دفترم باشی

خدا کند که ببینم عروس گل هایی

خدا کند که عروس صنوبرم باشی

تو آمدی که اگر روزگارمان بد بود

تو دست کوچک باران باورم باشی

بیا که روی لبت باغ یاس می رقصد

بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی

تو آمدی و خدا خواست از همان اول

تمام دلخوشی روز آخرم باشی

عاشق شمع فوت کردنه 🙂🙂❤️❤️

ابرها به آسمان تکیه میکنند

درختان به زمین

و انسانها به مهربانی یکدیگر

گاهی دلگرمی یک انسان چنان معجزه میکند که انگار خدا در زمین کنار

توست

عزیزانم بخاطر حضورتان و مهربانی بی حد و مرزتان یک دنیا ممنوووونم

#پریناز #عشق_مامان #نفس_بابا #پرنسس #24ماهگی #زندگیم #دنیام #بهشتم #فرشته #ماشاالله_لاحول_و_لاقوه_الا_باالله_العلی_العظیم

نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت

هایتان بنویسم. نمی دانم چگونه شما را توصیف کنم، خانواده ای از

جنس بلور، آسمانی و مهربان

ممنونم از حضور گرم و مهربان شما

#پریناز #عشق_مامان #نفس_بابا #پرنسس #24ماهگی #زندگیم #دنیام #بهشتم #فرشته #ماشاالله_لاحول_و_لاقوه_الا_باالله_العلی_العظیم

تو دختر متولد شدی برای همیشه پاک بودن

تو دختر متولد شدی برای همیشه زیبا بودن

تو دختر متولد شدی برای لطیف بودن

تو دختر متولد شدی برای عشق ورزیدن

تو دختر متولد شدی برای محبوب بودن

تو دختر متولد شدی برای مهربان بودن

تو دختر متولد شدی برای تحسین شدن و تحسین کردن

پرنسس کوچک رویایی من

دنیا اگر خودش را بکشد نمیتواند

به عشق من به تو شک کند

تمام بودنت را حس میکنم

پسندها (2)

نظرات (1)

معصومه باروئیمعصومه باروئی
5 خرداد 02 11:12
قربونش😍😍