پرینازپریناز، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
پریمهرپریمهر، تا این لحظه: 8 ماه و 12 روز سن داره
مامان افسانهمامان افسانه، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 36 سال و 9 ماه سن داره
سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگ پریناز و پریمهروبلاگ پریناز و پریمهر، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

آلبوم خاطرات پریناز و پریمهر

باغ گل کنار چشم های تو بی طراوت است

1396/8/8 13:25
36 بازدید
اشتراک گذاری

همه می پرسند : چیست در زمزمه مبهم آب

چیست در همهمه دلکش برگش

چیست در بازی مبهم آن ابر سفید،

روی این آب آرام بلند ،

که تو را می برد این گونه به ژرفای خیال

نه به ابر، نه به آب ، به به برگ ، نه به این آبی آرام بلند

من به این جمله نمی اندیشم

من مناجات درختان را هنگام سحر

رقص عطر گل یخ را با باد

نفس پاک شقایق را در سینه کوه ،

صحبت چلچله ها را با صبح ،

نبض پاینده هستی را در گندم زار،

گردش رنگ و طراوت را در گونه گل

همه را می شنوم

می بینم

من به این جمله نمی اندیشم!

من به تو می اندیشم

ای سر و پا همه خوبی

تک و تنها به تو می اندیشم

همه وقت ، همه جا

من به هر حال که باشم به تو می اندیشم

تو بدان این را، تنها تو بدان !

تو بیا ، تو بمان با من ، تنها تو بمان !

مگه میشه کنار آب بشینم و دست نزنم حالا هر

چقدرم که میخواد هوا سرد باشه 😂😂

ینی میگین اونطرف چیه که از آبم جذاب تره😂😂😂

باغ گل کنار چشم های تو بی طراوت است

 تو از بس برای من عزیزی !

خودم را فراموش کرده ام....

دخترم...

تو کودکی های منی یا کودکی های پدرت؟

تو کدام مایی؟ که اینقدر دلنشین و دلبرانه ای!

فدای تو تمام لحظه های من ، دخترم....

پسندها (2)

نظرات (1)

معصومه باروئیمعصومه باروئی
15 اردیبهشت 02 17:26
جونم فدات پریناز 😘😍 دلم برات تنگ شده عشقم 💓💜