پرینازپریناز، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
پریمهرپریمهر، تا این لحظه: 8 ماه و 3 روز سن داره
مامان افسانهمامان افسانه، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ پریناز و پریمهروبلاگ پریناز و پریمهر، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آلبوم خاطرات پریناز و پریمهر

دخترم هر کجا که بخندی زندگی همانجاست

1396/1/25 16:11
24 بازدید
اشتراک گذاری

با تمام وجود نفس میکشم

ذخیره اش میکنم

می فرستمش کنج پستوی ذهنم ...

که یادم بمونه اینجا رو ...

این روزها رو ....

روزهای خوش عاشقیمون رو عشق کوچک من ....

دخترم هر کجا که بخندی زندگی همانجاست

در دنیایی که دلخوشی هاش رو به پایان است، لبخندت تمام دارایی من

است...

زندگی میکنم و برایش دلیل هم دارم

دوست داشتن تو !!!

دخترم ...

فرشته آسمونی ام ، نفسم ....

دیدن روی ماهت برای من از بهترین لذت های دنیاست

دخترم

نازنینم

تمام دنیا را به من بدهند

ذره ای جای یک لحظه حس آغوشت را برایم نمیگیرد

آغوشت خود زندگیست!!!

پسندها (1)

نظرات (2)

معصومه باروئیمعصومه باروئی
13 اردیبهشت 02 16:48
فداش بشم من
معصومه باروئیمعصومه باروئی
13 اردیبهشت 02 16:48
قربون اون خنده هاش