پرینازپریناز، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
پریمهرپریمهر، تا این لحظه: 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان افسانهمامان افسانه، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ پریناز و پریمهروبلاگ پریناز و پریمهر، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آلبوم خاطرات پریناز و پریمهر

تو بزرگترین نعمت زندگی هستی...

1398/9/23 0:16
29 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبای من!
تو همان خودِ منی
راه برو
کودکی کن
آرزو کن
رویاهایت را من
می بافم
میان گیس های طلایی ات
بُدو
زمین بُخور
بزرگ شو...
من تمام دردهایت را به جان می کشم
دخترِ زیبای من!
خوشحال باش
تو بزرگترین نعمت زندگی هستی... #پریناز
#عشق_کوچک_من
#دلبر_مو_طلایی
#کودکی
#آرزو
#خوشحالی
#زندگی
#نعمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)