پرینازپریناز، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
پریمهرپریمهر، تا این لحظه: 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان افسانهمامان افسانه، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️سالگرد عقدمون💍👫👩‍❤️‍👨👨‍👩‍👧‍👧💞❤️، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️سالگرد عروسیمون💍👫👩‍❤️‍👨💞❤️، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ پریناز و پریمهروبلاگ پریناز و پریمهر، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آلبوم خاطرات پریناز و پریمهر

گفته بودم که می خوام نگاهتو تابلو نقاشی کنم

1397/2/4 15:32
36 بازدید
اشتراک گذاری

گفته بودم که می خوام

نگاهتو تابلو نقاشی کنم

گفته بودم که می خوام نقاشیم

چشم تو رو کتاب کنم

من میخوام تو نقاشیم رنگای تازه بذارم

با قلم موی وجودم روی بوم

با موهای شب یلدایی تو شعر ببافم

گفته بودم که دلم میخواد

تو شعر خاطرم

که رو بوم نقاشی ست

دونه دونه حرفا رو خورشید و آفتاب بکنم

همه رو پیشکش چشمای سیاهت بکنم

گفته بودم که اگر دستاتو نقاشی کنم

کف دستات دو سه تا میخک قرمز میذارم

پسندها (1)

نظرات (0)